Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Až budete mít 70 a pak 80, napište, jestli se něco změnilo.;-)

0 0
možnosti
VN

To Vám můžu říct hned. Budu-li ještě stále tady, na debaty se určitě dívat nebudu, každou druhou větu ale budu začínat slovy: Jó to za našeho mládí... a pokud jde o to třetí, tak i tady nejspíš dojde ke změně. Jestli k lepšímu nebo horšímu, to bude hodně záležet na úhlu pohledu. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Super! ;-D;-D;-D

Téměř vše "mám splněno" Miliardáře nevolím a na nedělní politické debaty se nedívám ani náhodou.

Žel, k nadzvednutí mi většinou stačí zanícené diskuse na iDNES ;-D

0 0
možnosti
VN

R^R^R^ Chápu to správně, že to poslední si, stejně jako já, schováváte až na dobu, kdy bude klid a člověk se bude moci pořádně soustředit? :-):-):-)

1 0
možnosti
PK

S posledním odstavce nelze souhlasit,bo sex a dobrý nákup je tá správná medicina;-D;-D;-D

0 0
možnosti
VN

To jako i pro chlapa? Myslím ten nákup.:-)

1 0
možnosti
Foto

Blog nic moc, typické české brblání, ale poslední odstavec se mi líbí. :-)

0 0
možnosti
VN

No to jsem celý já. Žena mně furt říká, abych pořád jenom nebrblal a dělal něco pořádného. Aspoň tedy, že jsem to na konci zachránil. :-)

1 0
možnosti
ND

Bezva, tak přeju hodně zářezů na pažbě :-)

1 0
možnosti
VN

Děkuji moc, ale jsem realista.:-)

1 0
možnosti
Foto

Šedesátka je jenom pouhé číslo;-D

1 0
možnosti
VN

Přesně tak. A navíc pěkné. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 108
  • Celková karma 19,45
  • Průměrná čtenost 850x
Dívám se kolem sebe a často se nestačím divit, co všechno se dnes může stát, jaké problémy řešíme, čemu věnujeme pozornost. A říkám si, proč a kam se ztratil ten starý dobrý selský rozum?

Seznam rubrik