Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...taky kolty proklatě nízko:-))

2 0
možnosti
VN

Tak to máte naprostou pravdu. Na bolavé kyčle není nic horšího. :-)

1 0
možnosti
Foto

Zbytečné kecy na nic. Já v tom humor neobjevil.

0 4
možnosti
RS

Smysl pro humor je jako nohy, někdo je má a někdo ne.

2 0
možnosti
Foto

a taky sovy do lesa a dříví do Atén

(po šedesátce se to člověku už v makovici plete) :-)

1 0
možnosti
Foto

Znám mnohem mladší pomatence. A frajery přes 60.

0 0
možnosti
VV

Rekl bych ze na krku fotoaparat flexaret a v naprsni kapse clenskou prukazku KSC.

;-D

Ostatni je vedlejsi.

1 0
možnosti
VN

Máte recht. Obojí sviní košili.:-)

0 0
možnosti
LJ

Dal jsem karmu, i když nesplňuji uvedená doporučení.

0 0
možnosti
VN

Díky moc. Já taky ještě mám klíče.:-)

0 0
možnosti

I74v75o 98Ž72á67č70e66k

11. 7. 2019 18:53

Co by měl-neměl nosit muž po šedesátce, když žije sám?

Peníze a platební kartu: to je bohužel nutné. Člověk si občas potřebuje něco koupit. Hlavně jídlo, ale občas i nějaké to oblečení apod. Raději platím kartou, ale někde je pořád ještě neberou.

Mobil: občas mi někdo chce něco sdělit. Zejména kolegové, protože jsem stále ještě účastníkem pracovního procesu.

Brýle: malá písmenka už bez nich nepřečtu.

Cigarety: ty ne. Střídám dýmku a doutníky, ale jen doma.

Viagru: tu rozhodně ne. Blahořečím Bohu za požehnání impotence.

Tiket Sportky: nesázím. Nechci si tím kazit požitek ze sledování sportu.

Klíče: ty samozřejmě ano. Mám noční můru, že si zabouchnu své bezpečnostní dveře a zámečník se do nich bude půl dne dobývat.

1 0
možnosti
VN

No jo no. Vy si holt můžete dělat, co chcete. Až na tu impotenci, ale člověk nemůže mít všechno. :-)

0 0
možnosti
JM

Jsem zděšen!!! Kromě cigaret, Viagry a sportky nosím vše nedoporučované.....

2 0
možnosti
VN

Když Vám to žena toleruje, tak toho řádně využijte a hlavně na sebe zbytečně neupozorňujte. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 108
  • Celková karma 19,45
  • Průměrná čtenost 850x
Dívám se kolem sebe a často se nestačím divit, co všechno se dnes může stát, jaké problémy řešíme, čemu věnujeme pozornost. A říkám si, proč a kam se ztratil ten starý dobrý selský rozum?

Seznam rubrik