Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

U Zemana

Tak už je to i u nás. Hackeři se pokusili napíchnout Pražský hrad. Tam ale nikdo nebyl. Tak zkusili člun. Ten se potopil. Tak zkusili zámek v Lánech. A bingo! Byli tam oba.

Prezident se právě strašně nudil. Vládní prázdniny opravdu nejsou nic pro něho. Ještě štěstí, že jeho osobního tiskového mluvčího se netýkají.

Zeman: Ty moje ovečko chundelatá, ty vládní prázdniny nám byl čert dlužen. Podařilo se alespoň tobě někoho naštvat?

Ovčáček: Samozřejmě, pane prezidente. Na mě je přece spolehnutí.

Zeman: Když vy mladí máte ty svoje fejzbúky, tvitry a instantní gramy. To já si ani nemůžu ten počítač zapnout, aby na mě nevyskočila nějaká čuňačinka. A pak nemám mluvit sprostě. Ach jo ovečko, co budeme dělat? Teda kromě toho, že si dáme panáčka?

Ovčáček: Mám skvělý nápad, pane prezidente.

Zeman: Skvělý nápad? Ty ovečko? A jak bys k němu probůh přišel? Skvělé nápady tady mám přece odjakživa jenom já!

Ovčáček: To jistě, pane prezidente. Ale tak mě napadlo, jestli bych tím ministrem kultury nemohl být já? To by se možná šel Hamáček rovnou utopit. Divil bych se, kdyby teď nebyl někde u vody.

Zeman: Milý Jiří, je vidět, že ti moje škola velmi prospívá. Jednoho dne to po mně vezmeš, ale skutečně, proč by ses nemohl předtím trochu otrkat jako ministr kultury. Když nic jiného, tak alespoň zatneme tipec všem těm komediantům, co pořád hrají ty Václavovy slátaniny. Já jim dám Largo desolato!

Autor: Vlastimil Nesrsta | středa 7.8.2019 8:28 | karma článku: 20,95 | přečteno: 577x
  • Další články autora

Vlastimil Nesrsta

S kýmkoliv, s čímkoliv

Ještě jsem ani nechodil do školy a už jsem přemýšlel nad životem. Všiml jsem si totiž, že nejen já, ale každý, koho jsem znal, měl maminku a tatínka. Tenkrát to tak prostě bylo.

20.3.2024 v 11:27 | Karma: 20,28 | Přečteno: 310x | Diskuse| Společnost

Vlastimil Nesrsta

Štramanda na háčku

Když jsem úspěšně prošel první třídou, usoudil můj brněnský dědeček, že je nejvyšší čas, abych začal pytlačit. Zhotovil pro mě nádhernou udici a chystali jsme se spolu vybrat celou Svratku.

16.3.2024 v 10:05 | Karma: 14,60 | Přečteno: 229x | Diskuse| Společnost

Vlastimil Nesrsta

Klimatický žal po nedělní procházce

Když bylo bratrovi šest, dostal k narozeninám nový semišový kabátek. Aby mu to slušelo, až půjde ten rok do školy. Kabátek byl hezký a bratrovi seděl jako ulitý.

10.3.2024 v 10:02 | Karma: 16,43 | Přečteno: 424x | Diskuse| Společnost

Vlastimil Nesrsta

Putinův beran v Praze

Dočetl jsem se, že v Praze před jedním rodinným domem stál ráno beran a odmítal pustit majitele domu do práce.

3.3.2024 v 9:48 | Karma: 13,32 | Přečteno: 309x | Diskuse| Společnost

Vlastimil Nesrsta

Teda paní doktor, ten Váš backhand je opravdu famózní

Paní doktor se po pochvale od spoluhráče lehce zapýřila a radostně poskočila. Právě se jí podařilo dostat míček dlouhým obloukem přes síť a donutit soupeře k chybě.

2.3.2024 v 7:44 | Karma: 15,94 | Přečteno: 313x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Kdysi ji voda nezajímala, teď jí chybí. Francii dráždí hráz Ženevského jezera

18. května 2024  17:07

Švýcarsko nemá o vodu nouzi. Jeho sousedé však ano. Francie, kterou loni zasáhla extrémní sucha, se...

Gruzínská prezidentka vetovala „ruský“ zákon. Jde do boje s vládou

18. května 2024  16:55

Gruzínská prezidentka Salome Zurabišviliová podle tiskových agentur vetovala kontroverzní zákon o...

Rakouská policie překazila útok 14leté islamistky, chtěla použít nůž a sekeru

18. května 2024  16:46

Rakouská policie oznámila, že překazila teroristický útok nožem ve Štýrském Hradci, který plánovala...

Charkovská oblast evakuovala deset tisíc lidí. Situace je kritická, míní expert

18. května 2024  11:04,  aktualizováno  16:10

Sledujeme online Ukrajina od zahájení ruského pozemního útoku v Charkovské oblasti v minulém týdnu evakuovala už...

  • Počet článků 108
  • Celková karma 19,45
  • Průměrná čtenost 850x
Dívám se kolem sebe a často se nestačím divit, co všechno se dnes může stát, jaké problémy řešíme, čemu věnujeme pozornost. A říkám si, proč a kam se ztratil ten starý dobrý selský rozum?

Seznam rubrik