Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jasně že je problém mnohem hlubší. Šišlání je jen průvodním jevem jisté nedostatečnosti, zhusta rozsáhlejší.

Oni nechodí do diskusí diskutovat, ale hojit si vlastní komplexy.

4 0
možnosti

Já mám ty diskuse celkem rád. Kolikrát se v nich dozvím zajímavé informace, třeba z technických oborů, ve kterých nejsem moc silný a rád se přiučím, ale toho "plevele" je, bohužel, čím dál tím víc. Určitě se v tom odráží i společenská nálada, která z mnoha důvodů není zrovna nejlepší.

1 0
možnosti

Bubeneč je rodu mužského :-), což potvrzuje i název ulice "Ke starému Bubenči".

1 0
možnosti

Když jsem to psal, podíval jsem se pro jistotu do jazykové příručky, a tam je napsáno: "Některá jména místní, např. Aš, Bohdaneč, Bubeneč, Ostřihom, Pankrác a další, můžeme řadit ve spisovné češtině buď k rodu mužskému, nebo k rodu ženskému..." A protože se mně odjakživa líbí holky, vybral jsem si ženský rod. :-)

2 0
možnosti

Drtivá většina lidí neumí diskutovat. Někteří by nejraději diskuzi zakázali, aby svět nebyl pošpiněn špatnými názory. Ostatní se uchylují k útoku na diskutéra, jako by byli ve válce a jeho smrtí umřel i ten ošklivý názor.

Jak se můžeme divit radikalizací muslimů, kteří na obranu světonázoru vezmou zbraně? Za humny se z obrany proti agresorovi stvořila svatá válka a kdo nerecituje katechismus, může očekávat džihád proti heretikům.

Za vše špatné už nemůže Zeman s Babišem, Klaus nebo Kalousek, ale jakási anonymní proruská pátá kolona, která způsobila inflaci, energetickou krizi a zpomalení otáčení Země.;-)

6 0
možnosti

Souhlasím s Vámi. Je to stále horší a horší. Bláhově jsem si myslel, že se třeba někdo zeptá, proč si myslím, že za energetickou krizi si může EU hlavně sama, ale místo toho jsem dostal nálepku "flastence" a ta pro mnoho dalších fungovala jako rudý hadr na býka. Když scházejí argumenty, přicházejí na řadu osobní urážky. Celkem smutné...

4 0
možnosti
  • Počet článků 108
  • Celková karma 19,45
  • Průměrná čtenost 850x
Dívám se kolem sebe a často se nestačím divit, co všechno se dnes může stát, jaké problémy řešíme, čemu věnujeme pozornost. A říkám si, proč a kam se ztratil ten starý dobrý selský rozum?

Seznam rubrik