Diskuse

Léčka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji Vám za opravdu sympatický blog!!! Jak vidno, důvody pro vzdělání jsou různé.;-D

0 0
možnosti
VN

Přesně tak. :-) V mém případě to byla "hluboká a čistá láska". Probudila v mém nitru touhu. Samozřejmě po vědění...

0 0
možnosti
Foto

To je krásný. Přenesla jsem se o dost let zpět a zavzpomínala na školní lavice.;-)R^

1 0
možnosti
VN

Tak to jsem opravdu moc rád! :-)

1 0
možnosti
ZS

Hm, škoda, že pro holčičky nejsou učitelé s vizáží pohádkových princů ....;-)

1 0
možnosti
VN

Když vy holky jste tak nějak pilné a v dobrém slova smyslu snaživé od přírody, a tak žádné prince nepotřebujete. A buďte rády, protože v dětství může být člověk snadno poznamenán na celý život. Jako třeba já. Já jsem totiž byl z krásné paní učitelky tak vedle, že jsem si myslel, že ženy jsou úžasná stvoření. A nejhorší na tom je, že mně to zůstalo dodnes. I když po mnoha životních peripetích vím, že musí chtít. Jinak dokážou některé být pěkné barracudy. :-)

2 0
možnosti
VF

Těšila jsem se na pohřeb kamarádky, protože jsem se pak setkala s "děckama" ze třídy (*1943).

0 0
možnosti
VN

Pohřeb je dobrý důvod pro setkání, ale možná by se dal vymyslet i lepší. :-)

0 0
možnosti
MB

Vzpomínky jsou to dobré. Nevím proč, skutečně, (nekecám), si v sobě celý život nesu vjem. Ta omamná vůně nové gumy - S logem Slona Koh-i-noor a písmenka na vystřihování. Život šel dále - Písmenka v chaosu, přišly jiné gumy a cigára ! ...

Třídní sraz po letech Devítiletky. Věren svým tradicím, jsem opět přišel pozdě. Oni usazení - tak jsem každého obcházel. Podal ruku a nějaké bonmoty - Včetně mírných lží, neboť řadu spolužaček jsem již nepoznal. Tedy říkám - (Doslova) - "A tebe jak zovou, lepá děvo? Tvoje tvář je mi milá - Jméno, žel - již z hlavy vypařeno jest" ! Ozvalo se docela řízně ! - "No tak tedy, mne zovou paní učitelka Hanáčková a vidím Buček, že jako vždy, víš opět kulové ! Impozantní vstup - Opravdu velkolepé sezení.

Nikdo nebyl střízliv - opilý. Najednou, se tam cosi samovolně dostavilo - Jakási Něha! Spolužáci si nějak vroucně hleděli do očí a hladili se! Hleděl jsem na polostarce Václava Hromadu - Pojednou jsem viděl malého kluka s červenou brašnou se sklíčky! Tak jsem jej začal hladit taky ! Vešel číšník a hleděl - Co to tu je za spolek přihřátých? Žádný spolek přihřátých - Seskupení skutečných lidí ! Přemýšlel jsem nad tím a vyšlo mi, že se všichni vidí rádi a v podtextu bylo = Zda to již není naposledy ? Opravdu, výron lidství - Úžasné ! ... :-)

4 0
možnosti
Foto

Senzační vzpomínka.

V přibližně podobném věku jsem dostal od třídní učitelky naflákáno mokrým hadrem, protože jsem jí řekl, že je krásná. Popadla první, co měla po ruce, naštěstí to nebyla noha od židle ;-D

Ale v očích měla veselé ohníčky, zcela ješitně si proto "domýšlím", že jsem ji svojí hláškou zalichotil. Ovšem známky od ní normálka, spíše dvojky a trojky. Na občasnou jedničku jsem se musel opravdu tvrdě nadřít (což se mi chtělo málokdy).

2 0
možnosti
VN

Ne nadarmo se říká, že co se škádlívá, rádo se mívá. Mimochodem, tak si zdůvodňuji, proč já jediný jsem dostal v pololetí první třídy na vysvědčení velkou dvojku. Jinak bych si totiž musel přiznat, že jsem asi byl prostě nejblbější. :-)

1 0
možnosti
AN

Já to měl asi opačně. Naše paní učitelka byla důchodového věku, a abychom se seznámili zeptala se jaké jídlo máme rádi. No a já jsem řekl co mám rád. Knedlíky a řízek, ne teda dohromady, ale... A paní učitelka řekla :"no Toniku, to snad ne", děti smějte se. Co myslíte, chtělo se mi tam druhý den? Ale zase na stranu druhou, maminka říkala ať jim to ukážu. Číst i psát už umíš, no měla pravdu, jako vždy :-)

0 0
možnosti
VN

Antoníne, je vidět, že jste byl na život kvalitně připravený ještě před nástupem do 1. třídy. Někoho jiného by mohl Váš zážitek pěkně rozštelovat. :-)

1 0
možnosti
DH

No naštěstí to nedopadlo tak hrozně.

Představte si, že byste třeba dopadl jako ten francouzský president Macron a z té prvotní zamilovanosti si nakonec tu pro Vás tehdy krásnou paní učitelku vzal.

0 0
možnosti
VN

Máte pravdu, dopadl jsem ještě celkem dobře. I když ona byla fakt krasavice. Líbila se mně ještě víc, než maminka.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 108
  • Celková karma 19,45
  • Průměrná čtenost 850x
Dívám se kolem sebe a často se nestačím divit, co všechno se dnes může stát, jaké problémy řešíme, čemu věnujeme pozornost. A říkám si, proč a kam se ztratil ten starý dobrý selský rozum?

Seznam rubrik