Diskuse

Já su Brňák

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V roce 2001 jsem si v autobazaru koupil malé Suzuki Swift a to mělo registrační značku Frýdek-Místek tedy FMR (a 4 čísla). Abych nemusel značku měnit, a tehdy se to ani nemuselo, dal jsem si na zadní okno zevnitř na sklo nápis "Já su Brňák".(a tento "identifikační" nápis se na mých cestách po ČR setkával několik let s poměrně velkým ohlasem).;-)

1 0
možnosti

Další verze - někteří podnikoví řidiči, kteří měli pražské SPZ, dávali za okno ceduličku "Já nésu z Prahy". Ale šéfové neměli pochopení.

1 0
možnosti

Tak z hantecem už si za ty roky naštíru, ale je to dlóho, toleruju to ...

0 0
možnosti

Děkuji za pochopení. O tomto svém nedostatku moc dobře vím. Vo tym žádná. Ale moje teta v Brně byla učitelka a já musel mluvit jenom spisovně, jinak by mě pěkně zrychtovala.:-)

0 0
možnosti

Svědomití rodičové mne vyslali na SPŠT, Francouzská 101 Brno. Nezapomenu na šok před nádražím, kdy jsem měl strach přejít cestu! To v Krnově nebylo! Služba vrátného na internátu mne nebavila a tak jsem šel do krčmy Modrá Hvězda. Přišla deputace, že davy nemohou jít ven - další dovnitř! Proč mne vyhodili nechápu ?! Začala neuvěřitelná pouť po privátech. Včetně sklepní místnosti v RD, až po byt, kde nám umřela bytná! NV nás vyhodil a tak v Bystrcu v zahradním domku. Králíkům bytného moc kouření, ani pití nešlo, žebřík přes plot se osvědčil znamenitě! Návštěv plno. Bellveder, Santa Marco - Husa na provázku + Kroupa mistr kopané o přestávce s demijonem od fanouška na hrací ploše! Ingstav + Zetor ! Prígl, štalbotky a krčma u Mouchy na konečné šaliny. Nekonečné přejezdy z konečné na konečnou s nezbytným kradením zadních čísel tramvají. Kolega opivněn upadl - Vytasil jsem - 4 + 8 = Umělecký dojem jeho držkopádu ! Bylo to Super - Pravda, no, rodičové to zase viděli jinak ! ... :-)

1 0
možnosti

Ano, je to tak. Jen co jsem odjel, začalo to v Brně žít. Taky díky Vám! 

1 0
možnosti

J22i72r59i 79T49i68c75h34y

9. 7. 2019 17:31

V tomto svte plnem chmurnych zprav, jedna usmevna.

1 0
možnosti

Taky jste na Letné hráli ..."přijde na to sezere to" :-) my na Pankráci jo :-)

2 0
možnosti
Foto

To jsme hráli i my na Moravě;-D

0 0
možnosti

Ja taky. Jen jedna vytka - na tu otazku zda jste Spartan nebo Slavista jste mel odpovedet Zbrojovka Brno. Uz 40 let ziji mimo republiku a porad jsou muj tym cislo 1.

1 0
možnosti

Omluvte mě prosím, neměl jsem tenkrát ještě rozum.

0 0
možnosti

Jasně časy se změnily a ani Křeťovi miliardy nějak těm srábkům z Letné nestačí...;-D

1 0
možnosti

Jasně, jenom o penězích to není. Ale říkejte to nové slávistické posile.

0 0
možnosti

V našej dědině 25 roků, v Brně 20 roků, ve druhej dědině 25 roků. Ve čtvrtém bydlišti pět roků. Všude dobře, ale Brno je Brno.R^

2 0
možnosti

Svatá pravda. Kdo to nezažil, toho život ochudil.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS