Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Pro komunikaci přes inkriminovaný okap navrhuji použít valoun velikosti pěsti, vržený na okap s maximální energií. To určitě zvedne z gauče i toho vtipálka. :-)

4 0
možnosti
VN

Je to poměrně radikální řešení a nejsem si úplně jistý, jestli by se takto navázaná komunikace nesla v konstruktivním duchu :-)

3 0
možnosti
Foto

Tohle jsou takové úsměvné povzdechy o tom, že svět se mění. Jasně, že to jde i bez chytrého telefonu...jako to šlo bez elektřiny, bez pevných linek, bez knihtisku.

Ale proč?

Jde jen o to, aby virtuální svět byl dobrý sluha a ne špatný pán. A to není chyba toho telefonu.

Miluji svůj chytrý telefon. Mám v něm spoustu hezkých (pro mne) fotek, umí mne díky navigaci přivést kamkoliv, posílá mi vzkazy od děti, když nemůžu spát, pustí muziku nebo spustí knížku, pomůže mi s výpočtem (jsem na čísla levá), najde mi autobus, spočítá nachozené a naježděné kilometry, rozsvítí mi baterku, když někam nevidím, každý den mi připomene, že nemám kašlat na angličtinu...proč bych se tomu bránila?

2 0
možnosti
VN

Mně také o nic jiného nešlo, než jen o malý úsměv :-)

1 0
možnosti
Foto

Díkybohu (a pevné telefonní lince) jsem tomuto zlozvyku nepropadla. Mobilní telefon (obyčejný) používám jen v případě nutnosti,

když jsem mimo domov a potřebuji si něco nutně vyřídit. Telefon

je pro mne stále jen nástroj ke komunikaci, nikoli hračka pro zábavu. Internet sleduji doma na PC.R^

1 0
možnosti
JH

J83a93n 47H30a85r21v64a15n

9. 7. 2018 10:18

Tak tak, díky Bohu.

Ani já jsem mobilu nepropadl, pouze tam mám kalendář, slovníky, kalkulačku, mapy, navigaci, fotoaparát, jízdní řády, počasí (přesně pro moje místo, žádné "bude 15 až 20"), atd., atd.... ;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS