Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-):-):-) Já taky když musím na nákup, tak se kolikrát neovládám.

0 0
možnosti
Foto

Jeden vtípek na podobné téma. Baví se dvě starší důchodkyně:

- Představ si, co mi ten můj udělal. Byla jsem ohnutá do mrazáku a přehrabuji se tam. On se za mne postavil, zvedl mi sukni a strčil mi ho tam.

- Buď ráda, že máš ještě tak vitálního manžela.

- No jo, ale on mi tohleto udělal v Lidlu.

2 0
možnosti

Neměl by ten titulek být správně "Kladivo na impotenci" ? :-)

0 0
možnosti

Tomu slovu jsem se vyhnul záměrně. Zvěrolékař u nás v hospodě totiž říkal, že to někdy stačí jenom vyslovit a už to může člověk chytit 

2 0
možnosti
Foto

J16i54ř66í 55L44i81b28e95r

18. 5. 2018 11:09

Byl o tom článek v Reflexu, kde vše bylo popsáno dost podrobně. Pohledejte :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS